Užsakymas
Viskas apie užsakymo procesą
Dažniausiai užduodami klausimai:
Kartais užsakymo patvirtinimas gali būti klasifikuojamas kaip šlamštas. Prašome patikrinti, ar jis nepateko į jūsų šlamšto aplanką.
Jei vis tiek negalite jo rasti, susisiekite su mumis, ir mes atsiųsime jums naują. Gali būti, kad el. pašto adresas buvo įvestas neteisingai.
Pakeitimai ir atšaukimai gali būti atliekami tik užsakymams, kurie dar nėra supakuoti mūsų sandėlyje. Kadangi mes nuolat apdorojame užsakymus ir naudojame greitą logistikos procesą, prašome nedelsiant susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba, jei norite atlikti pakeitimus arba atšaukti užsakymą.
Mes atsiųsime jums siuntimo patvirtinimą el. paštu, kai tik išsiųsime jūsų užsakymą.
Jei jūsų užsakymas jau buvo išsiųstas, turite jį atsiimti ir grąžinti mums. Informaciją apie grąžinimą galite rasti čia.
Susisiekite su mumis kuo greičiau, kai tik pastebėsite klaidą. Jei mes jau esame apdoroję arba išsiuntę jūsų užsakymą, deja, negalime atlikti jokių pakeitimų.
Visi užsakymai siunčiami diskretiškose rudose dėžutėse.
Dėžutėje ar siuntimo lipduke nėra jokios informacijos apie „Woo Me", ir nėra nurodytas siuntos turinys.
Pristatymas visada atliekamas į paštomatus.
Jei užsakysite iki 12:00, jūsų užsakymas bus išsiųstas tą pačią dieną (darbo dienomis), ir paprastai siuntą gausite per 2-3 darbo dienas. Siuntimo patvirtinimas bus išsiųstas el. paštu, kai tik užsakymas paliks mūsų sandėlį.
„Woo Me" dažnai rengia daug akcijų su įvairiais nuomonės formuotojais, kur siūlome nuolaidų kodus - tad stebėkite!