Grąžinimai ir skundai
Viskas, ką reikia žinoti apie užsakymo grąžinimą.
Dažniausiai užduodami klausimai:
Kaip mūsų klientas, turite 14 dienų grąžinimo ir atšaukimo teisę. Norėdami inicijuoti grąžinimą, turite užpildyti kontaktinę formą čia.
Tam, kad mes galėtume priimti jūsų grąžinimą, produktas turi būti nenaudotas, o pakuotė/antspaudas neturi būti atidaryti. Žinoma, galite grąžinti atskirus produktus iš savo užsakymo arba visą užsakymą.
Kai tik gausime jūsų el. laišką, atsiųsime jums grąžinimo lipduką el. paštu. Galite jį atspausdinti, užklijuoti ant pakuotės ir pristatyti į artimiausią DHL centrą.
Grąžinimo sąlygos:
- Prekės turi būti nenaudotos, o pakuotė ir bet kokie antspaudai neturi būti atidaryti.
- Grąžinimo išlaidos yra 6,5 EUR ir bus atimtos iš pirkimo sumos per „Klarna".
- Kliento atsakomybė yra užtikrinti, kad siunta pasiektų mus, todėl prašome susisiekti su mumis. Už 6,5 EUR mokestį suteiksime jums grąžinimo lipduką, kurią galima sekti viso siuntimo proceso metu.
- Grąžinamos prekės nepriimamos, jei pakuotė ar antspaudas buvo atidaryti.
Jei jums nepasisekė ir jūsų produktas yra brokuotas, galite pateikti skundą. Tam turite užpildyti kontaktinę formą čia.
Aprašykite problemą/defektą kuo išsamiau. Jei negalime išspręsti problemos nuotoliniu būdu, paprastai grąžinsime produktą patikrinimui.
Mes nuolat apdorojame pinigų grąžinimus.
Jei jau sumokėjote kortele ar per PayPal, gausite el. laišką, kai tik patvirtinsime jūsų grąžinimą.
Jei mokėjimas dar nebuvo įvykdytas, pirkimas bus anuliuotas patvirtinus grąžinimą.