Klientų aptarnavimas
Kaip galime jums padėti?
Dažniausiai užduodami klausimai:
Jei užsakymą pateiksite iki 12:00 (darbo dienomis), jis bus išsiųstas tą pačią dieną. 90% mūsų siuntų pristatomos per 2 darbo dienas. Jūs gausite siuntos patvirtinimą el. paštu, kai jūsų užsakymas paliks mūsų sandėlį.
Ne. Visos mūsų siuntos siunčiamos diskretiškose rudos spalvos dėžėse be logotipų. Ant pakuotės ar siuntimo etiketės nėra „Woo Me", bet yra „Purefun Logistics" užrašas.
Galite sekti savo siuntą per sekimo nuorodą, kuri yra įtraukta į el. laišką su siuntimo patvirtinimu. Mes visada išsiunčiame jums patvirtinimo laišką, kai siunta palieka mūsų sandėlį. Jei negalite rasti el. laiško, patikrinkite savo šlamšto aplanką.
Jei tai yra baterijomis maitinamas produktas, pirmiausia patikrinkite baterijas. Pakeiskite jas ir pažiūrėkite, ar kas nors pasikeis (labai dažnai naudojamos „senos“ arba silpnos baterijos, dėl kurių vibratorius gali neveikti tinkamai). Taip pat įsitikinkite, kad baterijos yra teisingai įdėtos. Paprastai yra + ženklas. Jei jo nėra, galite pabandyti pakeisti baterijų kryptį. Rekomenduojame taip pat išimti baterijas, kai naudojate produkto, kad tiek baterijos, tiek produktas tarnautų ilgiau.
Kaip mūsų klientas, jūs visada turite 30 dienų grąžinimo ir atšaukimo teisę. Kad galėtume priimti jūsų grąžinimą, produktas neturi būti naudotas, o pakuotė / antspaudas neturi būti atidaryti. Žinoma, galite grąžinti tik tam tikrus produktus iš savo užsakymo arba visą užsakymą.
Daugiau informacijos apie tai, kaip atlikti grąžinimą, galite rasti čia
Taip, visi produktai internetinėje parduotuvėje yra prieinami mūsų sandėlyje, todėl galime greitai ir efektyviai išsiųsti jūsų užsakymą.