Mokėjimas
Viskas, kas susiję su užsakymo apmokėjimu.
Jūsų dažniausiai užduodami klausimai:
Mes naudojame „Klarna" kaip mokėjimo galimybių teikėją „Woo Me" svetainėje. Per „Klarna" galite pasirinkti tarp išankstinės sąskaitos, dalinio mokėjimo, momentinio banko pervedimo ir mokėjimo kortele. Prieinami mokėjimo būdai bus rodomi pateikiant užsakymą.
Jūsų sąskaita-faktūra bus išsiųsta į el. pašto adresą, kurį nurodėte pirkimo metu.
Sąskaita bus aktyvuota ir išsiųsta, kai jūsų užsakymas bus supakuotas mūsų sandėlyje. Jei negavote savo sąskaitos, galite tiesiogiai susisiekti su „Klarna". Jie padės jums su bet kokiais mokėjimo klausimais ir gali, pavyzdžiui, išsiųsti jums naują sąskaitą el. paštu.
Jei jau apmokėjote sąskaitą/pirkimą, gausite el. laišką iš Klarna, kai tik mes gausime ir patvirtinsime jūsų grąžinimą.
Jei dar nesumokėjote, pirkimas bus atšauktas „Klarna" sistemoje, o sąskaita bus ištrinta, kai tik grąžinimas bus patvirtintas.