Prekių ir pinigų grąžinimas


„Woo Me“ mes norime, kad būtumėte visiškai patenkinti savo pirkiniu. Jei kas nors nėra visiškai tvarkoje, turime paprastą ir aiškią grąžinimo politiką. ❤️

Jūs turite 14 dienų nuo užsakymo gavimo, kad grąžintumėte savo užsakymą. Norėdami pradėti grąžinimo procesą, tiesiog užpildykite kontaktinę formą arba atsiųskite mums el. laišką ir mes jums padėsime grąžinimo procese.

Sąlygos: produktas turi būti nenaudotas, o pakuotė ar antspaudas turi būti nepažeisti. Dėl higienos priežasčių mes negalime priimti grąžinamų prekių, jei pakuotė buvo atidaryta.

Grąžinimo lipdukas: kai jūsų grąžinimas bus patvirtintas, gausite grąžinimo lipduką el. paštu. Atspausdinkite šį lipduką, priklijuokite jį ant pakuotės ir pateikite ją artimiausiame DHL biure.

Grąžinimo išlaidos: 5 EUR grąžinimo mokestis automatiškai bus atimtas iš jūsų pinigų grąžinimo.

Norėdami užtikrinti saugų grąžinimą, prašome saugiai supakuoti produktą. Prekėms, kurios buvo pažeistos grąžinimo siuntimo metu dėl netinkamo supakavimo, negali būti taikomas pinigų grąžinimas.

Grąžinimo procesas

Produktas turi būti grąžintas originalioje pakuotėje ir be jokių naudojimo požymių ar pažeistų antspaudų. Produktai, kurie buvo pažeisti transportavimo metu dėl netinkamo pakavimo, negali būti grąžinami. Prašome grąžinamas prekes supakuoti taip, kad jos būtų apsaugotos nuo pažeidimų ar sunaikinimo transportavimo metu.

klausimo ženklas
1. Susisiekite su mumis

Kai tik gausime jūsų el. laišką, atsiųsime jums grąžinimo lipduką, kurį turite atspausdinti ir priklijuoti ant savo pakuotės. Nuneškite pakuotę į artimiausią DHL biurą.

klausimo ženklas
2. Gaukite grąžinimo lipduką

Galite pateikti savo grąžinimo siuntą bet kurioje „Parcel Connect" partnerių vietoje (visas vietas galite rasti čia: dhl.com). Išsaugokite savo grąžinimo siuntos pristatymo įrodymą, kol grąžinimo ar keitimo procedūra bus baigta.

klausimo ženklas
3. Apdorojimas ir pinigų grąžinimas

Procesas turėtų užtrukti apie 14 dienų. Kai gausime jūsų siuntą ir apdorosime jūsų grąžinimą, atsiųsime jums patvirtinimo el. laišką. Jei už savo užsakymą mokėjote per PayPal, P24 arba kreditine kortele, pinigai bus grąžinti tuo pačiu būdu, kokiu buvo atliktas mokėjimas.

Dažnai užduodami klausimai:

K: Kaip pradėti grąžinimo procesą?

A: Užpildykite kontaktinę formą, kad pradėtumėte savo grąžinimą. Kai ji bus patvirtinta, atsiųsime jums grąžinimo lipduką.

K: Ar galiu grąžinti atidarytą produktą?

A: Deja, mes negalime priimti grąžinamų produktų, kurie buvo atidaryti ar naudoti. Pakuotė ir antspaudas turi likti nepažeisti dėl higienos priežasčių.

K: Kada atgausiu savo pinigus?

A: Pinigų grąžinimai paprastai apdorojami per kelias dienas po to, kai gausime jūsų grąžinimą siuntą. Jūs gausite patvirtinimo el. laišką, kai pinigų grąžinimas bus atliktas.

Kaip galite su mumis susisiekti:

Mažesnėms užklausoms prašome užpildyti mūsų kontaktinę formą. Įveskite savo vardą, el. pašto adresą ir žinutę, ir mūsų komandos narys atsakys kuo įmanoma greičiau. Įprastai atsakome per kelias valandas.